Når noen ser den nyeste posten din på Facebook, har du noen som er mer interessert i å lese mer og få kontakt med deg.
Kanskje du traff dem på akkurat det rette tidspunktet. Er det da lett å få kontakt med deg og din bedrift?
Ved å gjøre deg lett gjenkjennbar i søk, på sosiale medier og på din egen nettside med muligheter til å ta kontakt så hjelper det både deg og kundene dine.
Kundene eller de mulige kundene er kanskje ikke i kjøpsmodus akkurat der og da, men kanskje de ønsker kontakt på et senere tidspunkt.
Om de da har muligheten til å kontakte deg når de selv ønsker, på den måten de ønsker å ta kontakt er det gull verdt.
Chat – Kontaktskjema – Telefon
Det kan være at du muliggjør chat på nettsiden og Facebook (for de med behov for akutte svar), eller kontaktskjema (for de som ønsker et svar i løpet av en arbeidsdag) eller telefonnummer for direkte kontakt.
Noen vil ha en softere tilnærmelse som et nyhetsbrev, de er nysgjerrige, men ikke helt klare for å snakke med noen. Du kan lyse opp og vise dem inn i kunnskapen du besitter om din verden. Der du er ekspert.
For å få til dette er det enkelt å iverksette en eller flere av disse løsningene. Hjemmesiden til bedriften krever kanskje litt mer kompetanse.
I løsningene hos oss kan du enkelt legge inn kontaktskjemaer der du måtte ønske, og det samme med kontaktinformasjon.
Facebook nettprat løsningen kan legges inn via noen enkle koder, men krever gjerne et oppsett der du kan spesifisere litt velkomstmeldinger og lignende.
Trenger du hjelp til dette kan vi bistå!
Om vi tar oss selv som eksempler, så har vi et stort ønske om å komme i kontakt med de som er interesserte i løsningene våre.
Vi har stor tro på dette med å gjøre det enkelt og du kan legge inn nummeret ditt på vår førsteside.
På den måten tar vi kontakt med deg så snart vi har mulighet og kan simplifisere kompliserte løsninger, så alle forstår dem.