Service avtale

Sist oppdatert: 11. februar 2021

Dette er vår SLA avtale mellom deg som kunde og oss i Make Customers AS.

Denne avtalen kan bli oppdatert fra tid til annen, så sjekk innom for å se til de endringer som måtte komme.

Tjenestetilgjengelighet

Vi satser på en god oppetid og er avhengig av våre leverandører for å gjøre dette. Sammen satser vi på en oppetid på 99,95%, utenom nødvendig nedetid. 

Nødvendig nedetid

Dette er nede tid som faller innenfor kategoriene: planlagt nedetid, krise nedetid, testing av tjenester, force majure eller noe som er forsårsaket av deg selv, noen du har autorisert, en tredjepart på ditt vegne, brudd på akseptabel bruk, konfigurasjoner utover normalen og det som er forventet av driften fra oss.

Normalt sett vil vi utføre planlagt nedetid i perioden 08:00 til 16:00 på hverdager norsk tid for å kunne være tilgjengelig om det skulle oppstå noe underveis. Vi følger uansett vår supporttid i avtalen som er fra 09:00 til 15:00.

Krise nedetid vil være utenfor den normalt sett planlagte nedetiden, dette vil være om det skjer feil eller annet som krever en endring i drift og undersøkelser mens dette pågår.